Intrebari frecvente

Inainte sa contactezi departamentul de customer service, recomandam sa citesti intrebarile frecvente pe care le primim. In cazul in care nu ai gasit un raspuns, contacteaza-ne.

Intrebari comune

Livrare si retururi

Produsele sunt originale?

Da, toate produsele comercializate pe site-ul www.bnib.ro sunt originale.

Cum pot plăti comanda?

In acest moment vă oferim 3 metode de plată:

- Plata la livrare - Plătiți produsele la momentul livrării

- Carte de debit/credit - Această opțiune poate fi folosită doar pentru comenzile plasate online

- Plata în crypto prin Coinbase - Această opțiune este valabilă dacă aveti un wallet crypto BTC/USDT/USDC

Care este costul livrării?

- 24.99 lei livrarea la adresa prin Fan Courier;

- 24.99 lei livrarea prin Easybox by Sameday Courier;

- Gratuit pentru comenzile de peste 2000 lei

Cine îmi livrează comanda?

Livrarea produselor este asigurată de Fan Courier și Sameday Courier.

Expediati comenzile cu verificare colet?

Nu expediem comenzile cu verificare colet dar beneficiati de dreptul de retur legal de 14 zile.

In cat timp se expediaza comanda mea?

Pentru comenzile plasate în timpul săptămânii sau în weekend, pentru produsele regasite în stoc și după confirmarea comenzii, livrarea durează aproximativ 2-5 zile lucrătoare. Pentru restul produselor, termenul de livrare este stabilit în momentul confirmării comenzii. În cazul modificării termenului de livrare, veți fi informat atât telefonic, cât și prin e-mail.

Comenzile se pot ridica personal?

Comenzile nu se pot ridica personal dar se pot expedia in aceiasi zi prin serviciul de livrare Fan Courier in Bucuresti si zonele limitrofe.

Daca marimea nu mi se potriveste ce pot face?

Nu este nicio problema, echipa noastra vine in sprijinul dumneavoastra si va pune la dispozitie schimbarea marimii produsului in cazul in care acesta este disponibil in stoc.

Produsele comandate se pot returna?

Da, produsele se pot returna in 14 zile. Pentru mai multe detalii puteti citi intreaga procedura de retur.

Pot sa schimb un produs cu un alt produs?

Sigur ca da, daca va razganditi asupra culorii sau modelului, echipa noastra va pune la dispozitie schimbarea acestora, doar daca sunt respectate urmatoarele conditii:

- Solicitarea schimbului sa se faca in maxim 14 zile calendaristice de la data primirii coletului;

- Produsul trebuie returnat in aceeasi stare in care a fost livrat, nu trebuie sa prezinte urme de folosinta (sa trimiteti produsul in ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte, deoarece si ambalajul contine elemente de autenticitate ale produsului si producatorului, oferind clientului garantia ca produsul este original).

Costurile de transport in valoare de 25 RON vor fi suportate de dumneavoastra.

In cat timp imi primesc banii inapoi?

Restituirea contravalorii produselor returnate se va face in termen de cel mult 14 zile calendaristice de la receptionarea coletului dumneavoastra, prin ordin de plata, intr-un cont bancar specificat de dumneavoastra. Formularul poate fi completat la aceasta adresa.

Se poate rezerva un produs pana la o anumita data?

Din respect pentru clientii nostrii nu avem posibilitatea de a rezerva perechile pentru a oferi oportunitatea si altor clienti de a achizitiona produsul dorit.

Care sunt avantajele crearii unui cont pe site?

Crearea unui cont in www.bnib.ro permite trimiterea comenzilor cat si abonarea la newsletter, ce informeaza asupra noutatilor si promotiilor prezente pe site-ul www.bnib.ro. Sectiunea „Contul meu” ofera o evidenta a datelor inregistrate, istoric comenzi, produse favorite, istoric retururi.

Culoarea reala a produsului este la fel ca cea din fotografiile prezentate in site sau pot exista unele diferențe de culoare/nuanta?

Echipa noastra face toate eforturile in a prezenta cat mai bine culorile produselor in site, totusi pot exista situatii in care nuanta culorii produsului poate fi putin diferta fata de nuanta afisata in site. Nu suntem responsabili pentru posibilele diferente de culoare / nuante intre cele afisate pe monitorul / dispozitivul dvs si cele ale produselor, din cauza particularitatilor acestora.

Puteti aduce si alt produs pentru care nu aveti marimea sau modelul pe site?

Da, completati formularul de
precomanda
si vom incerca sa aducem produsul solicitat.